رابطه میان آگاهی از برند و وفاداری مصرف کننده/ برند در صنعت شیر بسته بندی شده در پاکستان
A study on the association between brand awareness and consumer/brand loyalty for the packaged milk industry in Pakistan تاریخ: ۲۰۱۱ پایگاه: گوگل اسکولار لینک دانلود اصل مقاله نام مجله: South Asian Journal of Management Sciences قیمت: ۲۰۰,۰۰۰ ریال تعداد صفحات انگلیسی: ۱۴ تعداد صفحات فارسی: ۱۶ کد: ۱۰۲۰۰ چکیده فارسی آگاهی از برند در زندگی مصرف … ادامه خواندن رابطه میان آگاهی از برند و وفاداری مصرف کننده/ برند در صنعت شیر بسته بندی شده در پاکستان
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.